Isnin, Mei 30, 2011

The War Dance

Bergambar bersama putera ku, Shafiq sebelum dia membuat persembahannya....


Bersama beberapa orang penuntut selepas persembahan War Dance mereka....


Sambutan hari belia disambut pada 28 & 29 Mei 2011 di Putra Jaya. Majlis berlangsung meriah dengan penyertaan yang ramai dari kalangan belia pelbagai kaum dan sektor pendidikan dan pekerjaan yang turut terlibat. Shafiq bersama teman-teman seangkatannya dari UPNM turut sama meraikan sebagai belia negara. Menariknya mereka turut sama membuat persembahan bagi mewakili pihak belia UPNM dengan persembahan War Dance. Persembahan yang membakar semangat juang anak bangsa membela ibu pertiwi tercinta, mendengar bait-bait ayat yang dilaungkan begitu bersemangat para belia bagi menentang musuh negara.... persembahan yang hebat dari siswa UPNM.


Apabila dimaklumkan tentang penglibatannya pada sambutan itu, kami mengambil kesempatan untuk menyaksikan sendiri persembahannya. Kesempatan waktu yang senggang pada hari Ahad itu, kami luangkan untuk bertemunya di tapak sambutan dan menyaksikan persembahan unik anakku bersama rakan sekuliah dari Batelion Jebat, Universiti Pertahanan Nasional Malaysia. Sorakkan dan tepukan gemuruh apabila sebilangan penuntut yang seramai 120 orang ini membuat persembahan. Mereka ini merupakan belia negara yang bakal mewarnai negara kita dibarisan hadapan pertahanan negara.... InsaAllah.... semuga doa kami para ibu bapa menjadi nyata bersama keiklasan, kemurnian, kesungguhan dan pengorbanan yang dicurahkan selama ini.
Persembahan War Dance yang dipersembahkan oleh penuntut UPNM, Batelion Jebat 2009....(usaha sedang dijalankan untuk menguploadkan video war dance..... :) )


InsaAllah dapat dikongsikan bersama kemudian nanti.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan