Ahad, Mac 20, 2011

Harinya....

My 47 gifts.... they are wonderful.....

Persiapan yang dibuat oleh anak2 dan suami.... they are so sweet... :)

bersama pemberian anak gadis ku Hani....

Bersama Hani & Dania.... Shafiq tidak bersama memandangkan dia tidak dapat bercuti.... U are always in our mind fiq and always with us.....

Bersarapan bersama anak-anak dan suami seperti biasa bila Sabtu sebelum kepejabat. Awal pagi ucapan aku terima dari anak-anak dan suami.... mereka ingat hari lahir ku rupanya. Terharu aku... sambil memandu ke pejabat hati ku riang kerana mereka, anak-anak mencium ku, begitu juga suami ku..... terasa diri begitu dihargai. Di facebook dan wayn teman-teman, saudara juga anak-anak meninggalkan nota ucapan bersama doa dihari lahir ku. Bahagia rasanya..... di handphone sms dan panggilan aku terima seawal malam tadi. Zila dan Lillian menyanyikan lagu ulang tahun buat ku.... mereka buat aku terketawa... seronoknya.... wahhhh !!! Malam tadi Yati menyampaikan hadiah set broach yang cantik semasa menunggu Dania di smart reader.... bukan saja hadiah juga ucapan, sms juga menyusul sebagai tanda ingatan kudusnya.... thank Yati....you are just like my own sister...

Tiba dirumah, aku dihidangkan dengan kejutan lagi....! Ice cream cake dan hidangan KFC menunggu di meja makan.... Hani dan Dania datang dengan hadiah ditangan..... ditangan ku bungkusan yang dibungkus cantik. Sekali lagi aku terharu menerima hadiah dari mereka. Mereka bersedia seawal mungkin tanpa pengetahuan ku membeli untuk ku.... set potpoury dari Dania dan 2 helai tudung dari Hani.... air mata ku bergenang dikelopak mata menunggu gugur andai aku tidak menyekanya.... Ya Allah... aku cuba mengawal agar dia tidak tumpah dihadapan anak-anak juga suami ku. Aku tidak mengharapkan pemberian dari mereka... cukup sekadar ingatan sudah memuaskan dan menggembirakan aku.... Lunch yang cukup mengenyangkan, perut ku padat dengan sepotong ice cream cake dan 2 ketul KFC..... yang pasti cake dan KFC keluar dari poket Papa.... to my husband thank you very much.... to my son... mama missed your present, my feeling you are with me even tho he is not... Esok kami akan bersarapan bersama dan cake ini akan dapat dijamah... InsaAllah.... 19th March 2011 was a wonderful day especially when family, relatives and friends are with us.... my praiest and thankful to mighty Allah.... alhamdulillah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan