Isnin, November 23, 2009

Ulang tahun Hani & Shafiq

Sambutan Ulang Tahun Hani Di STC bersama rakan2 Teakwandonya

Hani menyuapkan kek ke mulut Ayah Teakwando

Hani & Shafiq celebrate di rumah bersama


Chocolate Cake & Surabaya Cheese Cake

Malam Sabtu merupakan a baking night untuk ku..... wah wah wah.... sibuk betul di dapur dengan Dania, she is my kitchen helper malam tu, memandangkan Hani ada kelas teakwando dan Shafiq ralit dengan internet. So its me and Dania in the kitchen with the baking. Last sunday (15.11.2009) was birthday Shafiq dan esok birthday Hani pula, so kami plan untuk celebrate sekali birthday mereka ini. Hani minta supaya dibuatkan 'chocolate cake' untuk dia celebrate di Saujana Teakwando Centre esok petang semasa attending the special classnya. Dan untuk sambutan di rumah aku mencuba resipe baru 'Surabaya Cheese Cake' nampak macam sedap, tapi memang sedap pun....... So..... here come the Chef again...... :)

Malam Awa Normah, Yati dan family sudi untuk datang bila aku panggil memang tiada jemputan luar kerana ianya merupakan acara keluarga sahaja, lagi pun anak-anak telah pun menganggap Awa Normah dan Awa Hassan sebagai Nenek dan Datuk mereka sendiri. Keluarga ini ada hubungan persaudaraan di sebelah Amin maka dengan itu hubungan kami lebih selesa dan rapat.

Manakala sambutan di Saujana Teakwando Center memang meriah.... dah tentunya dengan pelatih-pelatih yang ramai lebih kurang 30 orang dan cara Sir Ari sendiri dan tenaga pengajar yang lain begitu sporting dengan sambutan hari ulang tahun Hani. As usual la.... Hani diminta untuk menyuapkan kek yang pertama pada ibu dan bapa and also kepada bapa Saujana, iaitu dia sendiri.... dia pun sporting membuka mulut untuk disuapkan...... :) anyway kek yang tidak seberapa ini dapat dirasai oleh semua pelatih dengan kuih ketayap dan jelly yang kami bawa untuk sambutan tersebut.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan