Rabu, Februari 09, 2011

Bunting ke??


Terkejut aku bila Putih pagi ni agak agresif, dia sondol kepalanya di pintu dan bila aku cuba nak ambik bekas makanannya dia cakarnya tangan aku.... "ehhh Utih apa naugty ni..?" aku marahkan dia! Sebelum ni sekeping roti dah dimakannya, tapi kenapa dia macam kelaparan pulak? wonder why la.... Teringat masa kami mandikan Putih, Hani ada beritahu aku "Mama perut Utih ni buncit la..." adakah ini membuktikan bahawa Putih sudah bunting? Aku call Azwan tanya tentang simptom-simptom arnab bunting, aku serve net.... ada kemungkinan besar Putih ni bunting. Teringat aku tarikh aku satukan Putih dan Tembong pada 19.01.2011, jangkamasa 1 bulan tempoh bunting bagi arnab adalah 1 bulan, anyway rasanya eloklah aku bersedia untuk tempat baby bunny. Memang betullah Amin kata "kalau betullah Putih bunting, hai alamat Papa kena menukang lagi la ni..." eeee..... tak sabar rasanya nak tengok baby Putih nanti, mesti cantik bila Anggora + Lionhead, tapi apa nama scientific untuk kacukkan ni ya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan