Isnin, Februari 28, 2011

Malam Gala...

Myself, Azila, Ija, Seelan, Liza & Kavita...
At the Grand ball room, JW Marriot Hotel....
At the conner of the Grand Ball room....
Hollywood Glamour.... the theme of our Gala Dinner for 2011. Date is 25.02.2011 @ J.W Marriot Hotel, Putra Jaya. Dress to kill..! masaAllay.... how was it? somebody will die that night for sure, if there be somebody follow the memo regarding the annual dinner to be Glims & Glitters for the Hollywood Glamourous night.... scaryyy....!!!

It was the best n fun nights.... everybody seem like very supportive on the night, most of the staffs dressed as required, and eyes always pooping out ! Imagine la.....macam-macam fesyen, ragam dan gaya.... hahahahaha.... for those who have a extra meat (so to say) berisi or boroi in malay words.... memang menjadi perhatian, begitu juga yang cantik, slim dan sexy menjadi tumpuan si mata-mata yang nakal. Biar dari jantina apa pun kalau sudah didepan mata, tiada mata yang akan mengelak dari melihat, betul tak?

Bagi aku yang memang suka bergaya, memang tidak ketinggalan, namun gaya pun biarlah mengikut batas yang telah ditetapkan. Tidak ketinggalan dan sesuai mengikut tempat dan masa. Alhamdulillah teman-teman ku kebanyakan berfesyen ala kadar dan mengikut perlu dan batas-batas etika ugama aku kira. Masih mengekalkan ciri-ciri budaya, bangsa dan ugama yang wajar dan tidak keterlaluan. Lihatlah sendiri barisan kami yang bergaya sedikit dan ala kadarnya...... walaupun kami dikalangan orang-orang yang hebat malam itu, namun kami rasa kami juga hebat..... hehehehehe.... masuk bakul angkat sendiri !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan