Isnin, Mac 19, 2012

Happy birthday to you....

"Happy birthday Ma..." ucapan pertama yang aku terima dari suami ku diawal pagi. Thank you Pa..... dan di awal pagi juga aku menerima peluk cium dari gadis kecil ku Dania sebelum dia melangkah ke Sekolah. So sweet...... :) Sebelum aku ke pejabat aku sempat melihat facebook dan mendapati begitu banyak ucapan yang sama dari anak teruna ku, my lovely cousins, my relatives and related and my dear friends from all over the world. Gembira dan terharu dengan ingatan dan ucapan yang tulus dan iklas..... :) Thank you, thank you so much to all of you..... :) you all are all wonderful..... alhamdulillah, Allah mengurniakan sebuah ikatan silatulrahim yang sungguh indah ini.....:) Orang pertama yang memberikan aku hadiah, gadisku Hani.... sebuah kemaja T.... :) she is so sweet, sungguh aku tidak mengharapkan sebarang hadiah dari anak-anak ku.... cukup sekadar ingatan dan doa kalian untuk mama...... :) You all are my best present I ever had in my life.... Alhamdulillah....

A birthday call and sms from friends also my wayn buddies has wish me the same..... :) It was a wonderful day.... I feel great at 48 !!! Semuga Allah mengurniakan keberkataan dan kesejahteraan di dunia dan akhirat kepada ku dan keluarga ku tersayang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan